zaterdag 3 december 2016

Challenge 80 en random winnaar 79

Goedemorgen allemaal en welkom bij challenge 80 van WLVC.
Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen, is dit de allerlaatste challenge van WLVC.
Deze challenge zal lopen tot 27 december 18.00 uur. Jullie mogen net zoveel kaarten insturen als jullie willen....pak nog maar eens een keer uit voor WLVC. Laat ons nog 1 x genieten.

Laten we ons spoorboekje wel gewoon nog afwerken...dat betekent dus....de random winnaar van de afgelopen challenge.....

Dat is geworden......

Nr. 10 Petra....wiens kaart is geplaatst via het Hobbyjournaal.

Heel hartelijk gefeliciteerd Petra.
Stuur mij even een mailtje en dan zal de prijs van AnMa Creatief snel bij jou op de mat liggen.

Dan over naar onze laatste challenge....

De sponsor is deze keer......


en van Sandra mogen we de volgende prachtige mal weg gaan geven....


Supermooi...en een reden om zeker nog een keer mee te doen zou ik zeggen.

Het thema van deze laatste challenge is een simpele......ALLES MAG/ANYTHING GOES.....als het maar vintage is.
Heerlijk om mee aan de slag te gaan en dat is wat de dames van het DT natuurlijk nog een keer met heel veel plezier hebben gedaan.....

Hier zijn hun inspirerende voorbeelden voor deze laatste challenge:

Anneke


Jacqueline


Marjan

Chantal


Miranda


Plony


Odette


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda

Ik denk dat hier wel een hele hoop inspiratie gegeven is en hopelijk gaan jullie daar lekker mee aan de gang. Maak wat je leuk vindt...vintage is gewoon geweldig om te maken.
Zoals altijd komen we al jullie moois bewonderen....heel veel freubelplezier en een heel fijn weekend gewenst namens ons hele WLVC Designteam.

Lieve groetjes van Plony.


17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Petra!
    En wat een prachtige voorbeeldkaarten heeft het team gemaakt voor deze laatste challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Petra met je gewonnen prijs!
    Ik kan bijna nog niet geloven, dat dit de laatste Challenge DT voorbeelden zijn van jullie! Wat zijn ze stuk voor stuk weer schitterend! Ik ga jullie hier heel erg missen, maar ga zeker weten weer met jullie mee doen deze maand!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Petra!

    En ja net als Gerie kan ik het nog niet echt geloven dat dit de laatste challenge van dit prachtige blog is.

    De voorbeelden zijn weer top🖒🖒

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Petra en wat heeft het DT weer mooie voorbeelden/inspiratie verzorgd.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winnaar en zoals altijd schitterende voorbeelden DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Petra !
    Het zijn Prachtige Vintage voorbeelden Dames !!
    Ik ga Jullie allemaal heel hard missen al die mooie vintage zo een inspiratie voorbeelden het is weer top !
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte Petra! De voorbeelden zijn weer prachtig en ook ik ga mijn best doen deze laatste keer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Petra, en dames jullie hebben weer flink jullie best gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeelden maar zo jammer dat het de laatste keer is snik snik.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The link up tool isn't working but you can find my entry here: http://mygrammysattic.blogspot.com/2016/12/realistic-roses.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WWooowwww mooie voorbeelden DT dames en
    Petra van harte gefeliciteerd hoor. Wil graag
    meedoen met deze leuke alles mag challenge xx
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful crations from DT´s. I am sorry, but I had problems with the linky tool. Please remove on of my entries.
    Many Thanks.
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben blij dat het me nog is gelukt om met deze uitdaging mee te kunnen doen. Heel speciaal. Fijne dagen allemaal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jammer dat jullie stoppen maar ik begrijp de keuze.
    Voor mij was het ook niet altijd te doen om op tijd iets te maken maar ik heb heel graag mee gedaan in de vintage stijl.
    Succes met je verdere creatieve activiteiten Plony!
    Groetjes Maia
    P.s. vreemd ik zie mijn linkje nog niet staan, kom straks nog even terug kijken of het gelukt iswant indoe natuurlijk graag mee aan jullie laatste challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oef ja duurde even...ik stuk ongeduld..gelukt, fijne tweede kerstavond allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen