maandag 10 maart 2014

Top-3 challenge nr. 20 en spotlightreminder-card lopende challenge

Goedemorgen allemaal.....het is weer tijd voor......De TOP-3.....

We hebben weer gestemd met z'n allen en daaruit is een prachtig top-3 rijtje ontstaan.....

Nr. 1 is geworden: Rosina


Nr. 2 en nr. 3 ontliepen elkaar heeeel weinig wat de punten betreft maar...

Nr. 2 is geworden: Paper Profusion


Nr. 3 is geworden: Lia


Wat een schitterende kaarten dames en zo mooi in vintage-sfeer.....hier zijn wij helemaal happy mee, met zulke inzendingen.
Neem de onderstaande badge mee voor jullie blog....laat maar zien wat een kanjers jullie zijn....



Dan even tussendoor nog maar weer eens  het vintage-verhaal wat ik al meerdere malen heb aangeroerd maar nog maar eens herhaal......

Twijfel je of je kaartje genoeg vintage-gehalte heeft???? Kijk nog eens onder het kopje regels voor deelname   aan de rechterkant van het blog.....daar staan punten die je voor jezelf kunt afstrepen om te zien of er genoeg vintage te vinden is bij jouw inzending. Verwijderen doen we niet hoor dames, ik heb het al eens gezegd......het is veel te leuk om te zien hoe iedereen zijn best doet om mee te doen aan de challenges maar misschien kun je dit rijtje gebruiken om nét iets meer vintage te krijgen op je kaartje of creatie. Het is maar een tip, misschien heb je er iets aan.....

Nu weer over tot iets anders......

De winnaar van de top-3....Rosina mag de duo-opdracht doen met Christa. Laat mij even weten of je dit leuk vindt, dan stuur ik jou en Christa binnenkort een pakketje toe.

Tenslotte heb ik nog  een deelnemer aan de lopende challenge die ik even in de spotlights wil zetten......Marja


Kijk eens hoe leuk je knoopjes óók kunt verwerken op een vintage flessenhanger.......wat een geweldig idee.
Doe allemaal nog even lekker mee aan de challenge, het kan nog tot 17 maart 18.00 uur.....we zien jullie graag bij de deelnemers.

Namens ons allemaal bij WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag.....
Lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig winnend rijtje!! allemaal van harte gefeliciteerd ook Marja met de prachtige flessenhanger!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats to all the winners !!
    En wat vind ik het leuk dat ik mijn eerste duo-opdracht met Rosina mag doen .... ik heb er zin in !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige top drie!!! Gefeliciteerd allemaal en mooie reminder, top!!
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank-you so much for including me in your Top 3. I'm delighted! Congratulations too to Rosina and Lia - very beautiful cards. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow zie ik ineens op jullie blog dat mijn kaartje in de top3 is gekomen super leuk vind ik dat ....daar doe je het toch ook wel een beetje voor...en ik wil heel graag met Christa een duo-opdracht doen, alleen ik ben nog niet op de hoogte van hoe en wat...maar daar ga ik vanzelf wel achterkomen....bedankt DT ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alle dames van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creatie's en ga toch eens proberen om mee te doen, of het lukt dat moet ik maar afwachten,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super top 3 . Ze zijn alle drie prachtig. Gefeliciteerd damnes De fles is ook prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, wat fijn en wat een mooie creaties zijn het ook.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even niet geblogd en dan zie ik dat mijn kaart in de top-3 gekozen is. Ik ben helemaal blij!!
    Nu de nieuwe opdracht nog want daar ga ik weer echt voor zitten.
    Wat een heerlijk blog hebben jullie toch!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Excellent weblog right here! Additionally your site quite a bit up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink in your host? I want my site loaded up as quickly as yours lol…
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen